RECULL DE
MATERIAL DIDÀCTIC

Redactat per: Xisco HUGUET
Darrera revisió:04/05/2007

Des de que varem començar a l'Institut, en Setembre de 1994, hem anat generant materials didàctics que ens poguessin servir per transmetre millor la tecnologia als nostres alumnes. En aquesta pàgina he volgut fer un recull d’alguns dels materials que he anat preparant per si poden servir a algú altre, ja que sempre he pensat que és una llàstima que es desaprofiti, per falta de coordinació, la quantitat de feina, energia i interés de tants professors que feim la nostra feina tant bé com podem. Aquesta és una petita contribució que esper poder anar augmentant.

Estan organitzats en:

• Projectes o activitats de construcció
  • Propostes de procés tecnològic
  • Apunts i activitats: 2n, 3r, 4t, 1r BATX,2n BATX.
  • Programacions d'aula:2n Eso.
  • Resultat del treball dels alumnes
  • Projecte d'ús de les TIC a l'aula

• A una altra ubicació hi ha part del material (passat a format HTML) que els professors del departament, en el curs 2000/01, varem recopilar i entregar al CPR d'Eivissa com a tasca d’un grup de treball. Suposam que el treball complet estarà guardat allí.

Si algú estau interessats en altre material o informació, podeu escriure a a l'adreça algarbtecno, del servidor eivissaweb.net. Però heu de tenir un poc de paciència ja que solem mirar el correu només una volta per setmana (els diumenges). Estarem encantats de poder ajudar i de rebre ajuda.

Projectes i activitats de construcció:

Propostes de procés tecnològic

Apunts i activitats: aquí s’han inclòs les que hem usat més recentment. Apart hi ha una recopilació d’ activitats més antigues i les del grup de treball ALGARB.

Estan organitzats per cursos:

2n d'ESO

• 3r d'ESO
  • 4t d'ESO
  • 1r Batxillerat
  • 2n Batxillerat
  • Programacions d'Aula: Estan organitzades per cursos: