Index de ContingutsTECNOLOGIA INDUSTRIAL I i altres assignatures A 1r DE BATXILLERAT

Redactat per: Xisco HUGUET (C.D.T.)

Darrera revisió:02/10/2005

Des del curs 01/02, en el que hem recuperat el Batxillerat TECNOLOGIC, a més de l'assignatura de Tecnologia Industrial I, que s'imparteix des del primer any del Batxillerat (curs 95/96), s'ofereix la optativa de Tecnologies de la Informació i comunicació (que al principi es va a començar com Arquitectura i Programació d'ordinadors. )

TECNOLOGIA INDUSTRIAL I

La Tecnologia Industrial a 1r de Batxillerat és l'assignatura que introdueix els conceptes bàsics de les disciplines tecnològiques pròpies d'aquesta modalitat de Batxillerat. Normalització, Materials, Estudi de l'energia, Introducció a la pneumàtica, ... són alguns dels camps estudiats en aquest curs. Per tenir informació més detallada de l'assignatura podeu veure la programació corresponent.

TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ

Aquesta és la versió que des de la Conselleria es presenta per a la Informatica de Batxillerat. La proposta del nostre departament el primer curs després de recuperar el Batxillerat Tecnològic tenia una orientació més tècnica (explicada a continuació).

(INFORMÀTICA: ARQUITECTURA I PROGRAMACIÓ D'ORDINADORS versió anterior)

Aquesta nova assignatura preten transmetre informació tècnica específica dels alumnes amb un interés important per la Tecnologia. En cap cas es tracta d'acostar a l'alumnat als coneixements d'usuari de programes d'Ofimàtica o edició en les seves diverses vessants, sinó d'introduir-los en el món de la Programació estructurada i en el coneixement fonamentat del funcionament dels ordinadors

Si ho desitjau, podeu revisar el resum de continguts de les assignatures i matèries del departament.