DEPARTAMENT DE TECNOLOGIA

Index de ContingutsCOMPOSICIÓ CURS 04/05
(cursos anteriors)

Redactat per: Xisco HUGUET (CDP)

Darrera revisió:24/10/2004

El departament està compost pels 4 professors d'àrea, amb la col·laboració del professor de support de l'àmbit pràctic:

Alumnes de 4rt A d'Informàtica amb Xisco Huguet (curs 98/99)Josep Francesc (Xisco) HUGUET GAYÀ

Professor titular del departament, amb destinació definitiva al Centre des del curs 1999/2000 (i com interí des de 1994), és Enginyer Industrial titulat l'any 1991 a l'ETSEIB de la UPC i exerceix com professor de tecnologia des del curs 94/95, sempre a l'Institut ALGARB.

S'encarrega de la docència directa de Tecnologia a dos grups de 2n d'ESO, de l'optativa de taller d'Artesania a 1 grup de 3r d'ESO, i de l'assignatura de Tecnologia Industrial I, 1r de Batxillerat

Rafel Serra explicant al grup 3E (curs 99/00)Rafel SERRA COSTA

Professor de tecnologia de 2n, i de l'assignatura d'Informàtica de 1r de Batxillerat, i Electrotècnia a 2n de Batxillerat. Té la plaça definitiva al centre des del curs 2000/2001. Va estudiar Informàtica de Gestió a la UIB, on obtinguè el títol de Diplomat en Informàtica l'any 1992. Abans de dedicar-se a la docència va treballar 2 anys al sector bancari i 6 anys a l'INSALUD com a operador i administrador de sistemes informàtics.

Rafa NACHIONDO

Professor de l'Institut des del curs 04/05, és llicenciat en ciències químiques (especialitat Química Industrial) i està acabant l'enginyeria tècnica industrial per la Universitat de Valencia.

El present curs té encarregats els següents cursos: 2 grups de 3r de Tecnologia . Un grup de 4t d'ESO de Tecnologia.  També s'ha fet càrrec del grup de Tecnologia Industrial II. A més, fa recolzament un altre grup de 3r.

Vicent M. MARTÍNEZ.

Professor de l'Institut des del curs 04/05, és llicenciat en ciències químiques (especialitat Química Industrial).

El present curs té encarregats els següents cursos: 2 grups de 3r de Tecnologia . Un grup de 4t d'ESO de Tecnologia.  També s'ha fet càrrec del grup de Informàtica de 4t d'ESO. Fa recolzaments als altres grup de 3r.

Antonio VALENCIA

El curs anterior ha donat classes també com Professor de àmbit Pràctic a l'Institut de Sant Agustí. Aquest curs torna exercir com professor de recolzament pràctic a l'àrea de Tecnologia en els grups amb alumnes amb necessitats educatives especials i altres grups d'ESO.