Index de ContingutsCOMPOSICIÓ CURS 02/03
(cursos anteriors)

Autor: Xisco HUGUET (CMI)

Darrera revisió:15/03/2003

El departament està compost pels 6 professors d'àrea (1 compartit amb el Dpt de Matemàtiques), amb la col·laboració del professor de support de l'àmbit pràctic:

Rafel Serra explicant al grup 3E (curs 99/00)Rafel SERRA COSTA

Professor de tecnologia de 2n, i 3r d'ESO, i de l'assignatura d'Informàtica de 1r de Batxillerat, te la plaça definitiva al centre des del curs 2000/2001. Va estudiar Informàtica de Gestió a la UIB, on obtinguè el títol de Diplomat en Informàtica l'any 1992. Abans de dedicar-se a la docència va treballar 2 anys al sector bancari i 6 anys a l'INSALUD com a operador i administrador de sistemes informàtics.

Enguany fa de Cap de departament mentre Cristofol Guerau d'Arellano, el professor més antic del departament, està destinat com assesor d'àmbit Cientific-Tècnic del CPR d'Eivissa i en Xisco HUGUET realitza el càrrec de Coordinador de mitjans Informàtics.

Alumnes de 4rt A d'Informàtica amb Xisco Huguet (curs 98/99)Josep Francesc (Xisco) HUGUET GAYÀ

Professor titular del departament, amb destinació definitiva al Centre des del curs 1999/2000, és Enginyer Industrial titulat l'any 1991 a l'ETSEIB de la UPC i exerceix com professor de tecnologia des del curs 94/95, sempre a l'Institut ALGARB.

S'encarrega de la docència directa de l'optativa d'Informàtica a 1 grup de 4rt d'ESO, i de l'assignatura de Tecnologia Industrial II, 2n de Batxillerat. A més, fa desdoblament a les companyes del departament a Tecnologia de 2n i 3r d'ESO.

També realitza la funció de Coordinador de Mitjans Informàtics.

Sofia BLANES TORREGROSA

Professora de l'Institut des del curs 01/02, és llicenciada en ciències químiques per la Universitat d'Alacant des de 1997. Fa de professora de tecnologia des del curs 99/00 a diferents Instituts de les Illes Balears.

El present curs té encarregats els següents cursos: 3r A i 3r B: Tecnologia . 2n D: Tecnologia.  1r Batx. D: Tecnologia Industrial I. i desdoblaments de diferents cursos amb els companys del Dpt.

Santiago ZEILER RIBAS.

Edat: Ara, 30 anys (perqué vaig néixer el 24 d'abril de 1972)

Estudis: Vaig estudiar Ciències Físiques a la Facultad de Ciències de Saragossa i vaig viure 13 anys en aquesta ciutat (sóc quasi-”maño”)

Treball: 6 mesos treballant en una empresa de tubs d'irrigació com responsable del control de qualitat. Després vaig optar per l'ensenyament i en el present curs sóc professor de Tecnologia de 4t A i desdoblaments a 3r d'ESO.També faig classes de matemàtiques de 3r d'ESO i repàs de 1r de Batxillerat, a més de la tutoria de 3r E. En anys anteriors vaig ser professor de Matemàtiques i de diversificació de l'àmbit científico-tecnològic

Elena (Maria) TORRES

Diplomada en Informàtica per la UIB, en anys anteriors ha donat classes d'Informàtica en ESO i CFGS d'alguns Instituts de Mallorca. El present curs té encarregats els següents cursos: 3r F i 3r G: Tecnologia3 . 2n A: Tecnologia2. Optativa d'Informàtica de 4t B, 4t C i 4t D-E i desdoblaments de diferents cursos amb els companys del Dpt.

Vicent PONS.

Llicenciat en Ciències Químiques per la Universitat , on estava treballant en la seva tesi sobre visco-elasticitat dels plàstics. El present curs s'encarrega de la docencia de Tecnologia de diferents nivells als següents cursos: 3r C, 3r D i 3r E: Tecnologia3 . 4t B i 4t C: Tecnologia4. T'assignada la tutoria del grup 4t C i desdoblaments de diferents cursos amb els companys del Dpt.

Emili PÉREZ

Llicenciat en Ciències Físiques per la Universitat , en cursos anteriors ha donat classes a Cicles Formatius a la Peninsula.Exerceix aquest curs com professor de recolzament pràctic a l'àrea de Tecnologia en els grups amb alumnes amb necessitats educatives especials i altres grups d'ESO, a part de les tasques pròpies del Dpt. d'Orientació.