Index de ContingutsCOMPOSICIÓ CURS 01/02
(cursos anteriors)

Autor: Xisco HUGUET (CDT)

Darrera revisió:02/12/2001

El departament està compost pels 4 professors d'àrea, amb la col·laboració del professor de support de l'àmbit pràctic:

Rafel Serra explicant al grup 3E (curs 99/00)Rafel SERRA COSTA

Professor de tecnologia de 3r i 4rt d'ESO, de l'optativa d'Informàtica de 4rt d'ESO, i de la part de Programació d'Ordinadors de l'assignatura d'Informàtica de 1r de Batxillerat, te la plaça definitiva al centre des del curs 2000/2001. Va estudiar Informàtica de Gestió a la UIB, on obtinguè el títol de Diplomat en Informàtica l'any 1992. Abans de dedicar-se a la docència va treballar 2 anys al sector bancari i 6 anys a l'INSALUD com a operador i administrador de sistemes informàtics.

Enguany fa de Cap de departament mentre Cristofol Guerau d'Arellano, el professor més antic del departament, està destinat com assesor d'àmbit Cientific-Tècnic del CPR d'Eivissa.

Alumnes de 4rt A d'Informàtica amb Xisco Huguet (curs 98/99)Josep Francesc (Xisco) HUGUET GAYÀ. Professor titular del departament, amb destinació definitiva al Centre des del curs 1999/2000, és Enginyer Industrial titulat l'any 1991 a l'ETSEIB de la UPC i exerceix com professor de tecnologia des del curs 94/95, sempre a l'Institut ALGARB.

S'encarrega de la docència directa de Tecnologia a un grup de 3r d'ESO, de l'optativa de Taller d'Artesania a un altre grup també de 3r, l'optativa d'Informàtica a 1 grups de 4rt d'ESO, i de la part d'Arquitectura d'Ordinadors de l'assignatura de Informàtica a 1r de Batxillerat.

També realitza la funció de Coordinador de Mitjans Informàtics.

Norbert Moreno amb Juan Carlos Norbert MORENO

Enginyer Tècnic en Informàtica, fa enguany de professor de Tecnologia de 3r i 4rt d'ESO, Taller d'Artesania d'un grup reduït amb curriculum adaptat, i Tecnologia Industrial II de 2n de Batxillerat. També es tutor enguany del grup 4rt C.

Sofia BLANES TORREGROSA

Professora interina durant el curs 01/02, és llicenciada en ciències químiques per la Universitat d'Alacant des de 1997. Fa de professor de tecnologia des del curs 99/00 a diferents Instituts de les Illes Balears.

El present curs té encarregats els següents cursos: 3r F: Tecnologia i Tutoria. 2n A: Tecnologia. 4rt D i 4rt F: Optativa d'Informàtica. 1r Batx. D: Tecnologia Industrial I.

Santiago ZEILER RIBAS.

Edat: Ara, 29 anys (perqué vaig néixer el 24 d'abril de 1972)

Estudis: Vaig estudiar Ciències Físiques a la Facultad de Ciències de Saragossa i vaig viure 13 anys en aquesta ciutat (sóc quasi-”maño”)

Treball: 6 mesos treballant en una empresa de tubs d'irrigació com responsable del control de qualitat. Després vaig optar per l'ensenyament i en el present curs sóc professor de Tecnologia de 2n B i 2n C, i de 3r A i 3r B.També fa un desdoblament de matemàtiques a 2n d'ESO. L'any anterior vaig ser professor de Matemàtiques i l'anterior de diversificació de l'àmbit científico-tecnològic

Miquel FONT

exerceix aquest curs com professor de Taller d'Artesania al grup de diversificació de 3r i de recolzament pràctic a l'àrea de Tecnologia en els grups amb alumnes amb necessitats educatives especials.