Index de ContingutsAULES I ESPAIS

Redactat per: Xisco HUGUET (CDT)

Darrera revisió:04/10/2003

Per al desenvolupament dels continguts que organitzam en el departament disposam d'unes aules especialment habilitades per a la realització de les tasques corresponents. A part de les aules d'Informàtica, d'ús general per a totes les activitats que necessitin de l'ús d'ordinadors, utilitzam les aules-taller del centre. A les aules d'Informŕtica desenvolupam els nous continguts d'informŕtica integrats al curriculum de tecnologia a ESO i altres activitats de simulació i avaluació, a més dels propis de l'assignatura optativa d'Informàtica. Les aules-taller, d'ús pràcticament exclusiu del departament, són on desenvolupam moltes de les activitats, especialment les de contingut procedimental, de l'àrea de tecnologia d'ESO, i fins i tot les explicacions en algunes de les assignatures de Batxillerat.

Aula d'InformàticaAules d'Informàtica:

Situades al 2n pis, a la part de Ponent del centre, en front dels departaments, disposen de 15 ordinadors (a més de l'ordinador-servidor d'aula) connectats en xarxa local a un servidor central instalˇlat per la conselleria dintre el projecte xarxipelag, connexió a Internet a traves de línia ADSL compartida per tot el centre, 1 impressora a cada aula, escanner, tarjeta capturadora de video, etc.

(normes d'utilització)

Aula taller Tec-I

Situada en la planta baixa de l'ala de Ponent de l'Institut, en front de l'aula taller Tec-II, té tres zones diferenciades, d'on destaca la zona de treball de l'alumnat, dotada de taules de treball i pannells de ferramentes. (normes d'utilització)

Aula tec-IIAula-taller Tec-II.

Situada en front de l'anterior, té una disposició diferent ja que a part de la zona de treball dels alumnes hi ha una zona preparada per poder fer explicacions teòriques a grups de pocs alumnes com el cas de les assignatures de Batxillerat i per tant, a part de la pissarra té cadires amb pala per poder seguir les explicacions.