IES ALGARB
ORLES DE GRUP
AUTORITZACIONS

Les recopilacions de fotos de cada grup-classe que s'usen en els Instituts són, per a la majoria d'alumnes, un record polid d'una etapa molt interessant.

Però la Llei Organica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal prohibeix la divulgació de dades personals, entre elles la imatge. Per aquest motiu només es mostren les persones que ho autoritzen.

Si acceptau que es mostri la vostra imatge podeu autoritzar-ho d'alguna de les següents maneres:
- Omplint el formulari per a alumnes o el formulari per a professorat, amb les dades que us identifiquin
- A FACEBOOK "assistint"a l'esdeveniment Autorització imatge orles, des d'un perfil "reconeixible".

Si en algun moment voleu anul·lar l'autorització enviau un correu electrònic (administrador(arroba)iesalgarb.es) o un missatge de facebook.

Xisco Huguet