IES ALGARB

Data d’actualització:

PREGUNTES I RESPOSTES D’EX –ALUMNES
SOBRE LES SEVES CARRERES

En línia amb el gran valor que per Jo té la informació que ens poden donar els antics alumnes de l’Institut, m’agradaria abusar un poc més de la seva bona voluntad i establir una connexió per poder resoldre dubtes i inquietuds dels actuals alumnes. De moment el sistema estarà centralitzat en el correu electrònic del departament de tecnologia (algarbtecno(arroba)eivissaweb.net), de manera que els dubtes o preguntes dels alumnes actuals que m'arribin les reenviaré personalment als Ex -Alumnes adequats en funció dels seus estudis i/o professió.

Si més endavant (en uns anys, com a prest) hi ha molt moviment, ja intentarem automatitzar-lo.

Estudis i professions "disponibles"

• Professions

• CICLES FORMATIUS: Grau Superior

• Diplomat, Arquitecte Tècnic i Enginyer Tècnic

• Llicenciat, Arquitecte o Enginyer

• Per qualsevol dubte o comentari preguntau a Xisco Huguet, personalment (a l'aula TEC-I) o per correu electrònic (algarbtecno(arroba)eivissaweb.net).