Index de ContingutsCOMPOSICIÓ CURS 99/00

Autor: Xisco HUGUET (CDT)

Darrera revisió:

El departament està compost pels 4 professors d'àrea següents, amb la col·laboració del professor de support de l'àmbit pràctic:

Alumnes de 4rt A d'Informàtica amb Xisco Huguet (curs 98/99)Josep Francesc (Xisco) HUGUET GAYÀ. Professor titular del departament, amb destinació definitiva al Centre des del curs 1999/2000, és Enginyer Industrial titulat l'any 1991 a l'ETSEIB de la UPC i exerceix com professor de tecnologia des del curs 94/95, sempre a l'Institut ALGARB. Fa de Cap de departament mentre Cristofol Guerau d'Arellano, l'anterior Cap de Departament, està destinat com assesor d'àmbit Cientific-Tècnic del CPR d'Eivissa. També realitza la funció de Coordinador de Mitjans Informàtics.

S'encarrega de la docència directa de l'optativa de Taller d'Artesania a un grup de 3r d'ESO, l'optativa d'Informàtica a 3 grups de 4rt d'ESO, i l'assignatura de Tecnologia Industrial II a 2n de Batxillerat.

Rafel Serra explicant al grup 3E (curs 99/00)RafelSERRA COSTA

Professor de tecnologia de 3r i 4rt d'ESO, i de l'optativa d'Informàtica de 4rt d'ESO

Antonio CASTRO LÓPEZ

Alumnes de 3r I (99/00) amb Antono CastroProfessor interí durant el curs 99/00, és Químic Industrial per la Universitat Complutense de Madrid des de 1991. Fa de professor de tecnologia des del curs 1997/98 a diferents Instituts de les Illes Balears.

El present curs ha conduït els grups F,G,H i I de 3r d'ESO, l'optativa de Botanica Aplicada de 4rt d'ESO i la Tecnologia Industrial de 1r de Batxillerat.

Raúl PERELLO CLAR

Professor de tecnologia de 2n i 3r d'ESO

Pasqual GONZÀLEZ

Es el professor de suport de l'àmbit pràctic, que encara que integrat en el departament d'Orientació, realitza la seva tasca docent en col·laboració amb els professors d'aquest departament.