DEPARTAMENT DE TECNOLOGIA

Index de ContingutsCOMPOSICIÓ CURS 08/09
(cursos anteriors)

Redactat per: Xisco HUGUET (CDP)

Darrera revisió:26/10/2008

Enguany, el departament està compost només per 2 professors d'àrea (un d'ells dedicat exclusivament a la informàtica) amb la col·laboració del professor de support de l'àmbit pràctic i una professora del departament de FiQ amb dedicació parcial a tecnologia

Alumnes de 4rt A d'Informàtica amb Xisco Huguet (curs 98/99)Josep Francesc (Xisco) HUGUET GAYÀ

Professor titular del departament, amb destinació definitiva al Centre des del curs 1999/2000 (i com interí des de 1994), és Enginyer Industrial titulat l'any 1991 a l'ETSEIB de la UPC i exerceix com professor de tecnologia des del curs 94/95, sempre a l'Institut ALGARB.

Aquest curs s'encarrega de la docència directa a tots els grups de Tecnologia: tres grups de 3r d'Eso i dos grups de 4t.

Rafel Serra explicant al grup 3E (curs 99/00)Rafel SERRA COSTA

Professor d'Informàtica de 4t d'ESO i de 1r de Batxillerat. Té la plaça definitiva al centre des del curs 2000/2001. Va estudiar Informàtica de Gestió a la UIB, on obtinguè el títol de Diplomat en Informàtica l'any 1992. Abans de dedicar-se a la docència va treballar 2 anys al sector bancari i 6 anys a l'INSALUD com a operador i administrador de sistemes informàtics. Es dedica a la docència des del curs 98/99.

Antonio VALENCIA

Tècnic superior en electricitat, ja va estar el curs 06/07 i el 04/05 en el nostre Institut (se'l comença a conèixer per "el professor intermitent"). Aquest curs torna exercir com professor de recolzament pràctic a l'àrea de Tecnologia en els grups amb alumnes de diversificació fonamentalment.

Vanessa MENGUAL CANTÓ

Professora del departament de Física i Química, col·labora amb el departament de Tecnologia amb recolzaments a les sessions pràctiques dels grups 3r A i 3r C, i impartint l'assignatura d'informàtica al grup de diversificació de 4t.