Index de ContingutsCOMPOSICIÓ CURS 00/01
(cursos anteriors)

Autor: Xisco HUGUET (CDT)

Darrera revisió:15/08/01

El departament està compost pels 4 professors d'àrea següents, amb la col·laboració del professor de support de l'àmbit pràctic:

Alumnes de 4rt A d'Informàtica amb Xisco Huguet (curs 98/99)Josep Francesc (Xisco) HUGUET GAYÀ. Professor titular del departament, amb destinació definitiva al Centre des del curs 1999/2000, és Enginyer Industrial titulat l'any 1991 a l'ETSEIB de la UPC i exerceix com professor de tecnologia des del curs 94/95, sempre a l'Institut ALGARB. Fa de Cap de departament mentre Cristofol Guerau d'Arellano, l'anterior Cap de Departament, està destinat com assesor d'àmbit Cientific-Tècnic del CPR d'Eivissa. També realitza la funció de Coordinador de Mitjans Informàtics.

S'encarrega de la docència directa de l'optativa de Taller d'Artesania a un grup de 3r d'ESO i a un grup reduït en forma d'àrea adaptada, l'optativa d'Informàtica a 2 grups de 4rt d'ESO, i l'assignatura de Tecnologia Industrial II a 2n de Batxillerat.

Rafel Serra explicant al grup 3E (curs 99/00)Rafel SERRA COSTA

Professor definitiu al departament des de Setembre del 2000, és Enginyer Tècnic en Informàtica. Treballa a l'ensenyament (sempre a aquest IES) des del curs 98/99. Enguany imparteix tecnologia de 3r i 4rt d'ESO (grups A i B, i B i C respectivament), i de l'optativa d'Informàtica de 4rt d'ESO (4rt B i D)

Alumnes de 3r I (99/00) amb Antono CastroAntonio CASTRO LÓPEZ

Professor funcionari en pràctiques durant el curs 00/01, és Químic Industrial per la Universitat Complutense de Madrid des de 1991. Fa de professor de tecnologia des del curs 1997/98 a diferents Instituts de les Illes Balears. Aquest és el segon any que està amb nosaltres.

El present curs ha conduït els grups C, D, E i F de 3r d'ESO, i el grup C de 2n d'ESO.

Joan Francesc FERRER MAFÉ.

Professor interí durant el curs 00/01, és Químic Industrial per la Universitat de València.

Aquest curs s'ha fet càrrec de l'ensenyament tecnològic dels grups d'ESO 2n A i 2n B, i dels tercers G i H. També ha realitzat la Tecnologia Industrial I, al primer de Batxillerat.

Norbert MORENO

Enginyer Tècnic en Informàtica, a exercit aquest curs com professor de recolzament pràctic a l'àrea de Tecnologia en els grups amb alumnes amb necessitats educatives especials.