PROJECTE CATAMARÀ (P-CAT)

- PONT D'ENLLAÇ

PARTICIPACIÓ A LA FIRA DE LA CIÈNCIA DE BALEARS

ABRIL 2003

Vista general de l'stand que es va muntar a la 2a fira de la ciència de Balears.

Maqueta a escala del Catamarà que des de fa tres cursos estan construint alguns alumnes de 4t d'ESO, dins l'assignatura de

Foto del grup que va fer "l'expedició" a la fira de Ciència en representació dels Instituts de les Pitiuses.

En Jaume, a qui veim ajustant parts de la maqueta, és un dels impulsors, junt amb Rafel Serra, del P-CAT. És un magnífic col·laborador de l'Institut que està transmetent part dels seus amplis coneixements sobre la mar (a la que es dedica de manera professional) als nostres alumnes, sense cap retribució econòmica per aquest fet.

Encara que els primers dies no era una experiència de les més vistoses, l'últim dia es varen poder comprovar els resultats de l'esforç i organització de les tasques del grup. En la imatge veim a Emili Pérez explicant part del projecte a la consellera de Medi Ambient del Govern Balear i altres autoritats (sota la supervisió de Vicent Pons).