4t ESO: CRITERIS D’AVALUACIÓ OFICIALS Nom: ____________________________________________ Classe: _______
Instal·lacions en habitatges |
I |
F |
Electrònica |
|
|
Tècniques d’expressió i comunicació |
|
|
Dissenyar circuits bàsics de les inst. d’habitatges |
|
|
Descriure funcionament d’un sist. electrònic real |
|
|
Usar programes de disseny assitit per ordinador per fer dibuixos en almenys dues dimensions |
|
|
Analitzar circuits bàsics de les instal·lacions d’hab. |
|
|
Descriure aplicació d’un sistema electrònic real |
|
|
|||
Simular circuits bàsics de les instal·lacions d’hab. |
|
|
Descriure components elementals d’un sist.elect r. |
|
|
Usar l'ordinador per elaborar documents tècnics |
|
|
Muntar circuits bàsics de les instal·lacions d’hab. |
|
|
Comprendre el funcionament de circ.elect.senzills |
|
|
Usar l'ordinador per desenvolupar (tractar, processar, emmagatzemar) documents tècnics. |
|
|
Usar la simbologia adequada |
|
|
Dissenyar circ. elect. senzills amb símbols adequats |
|
|
|||
Usar la normativa adequada |
|
|
Simular circ. elect. senzills amb símbols adequats |
|
|
Usar l'ordinador per difondre (presentar) documents tècnics |
|
|
|
|
|
Muntar circ. elect. senzills amb símbols adequats |
|
|
|||
|
|
|
Modificar circ. elect. senzills |
|
|
|
|
|
- l’habitabilitat |
|
|
Conèixer característiques dels components bàsics |
|
|
|
|
|
- la funcionalitat |
|
|
Conèixer les funcions dels components bàsics |
|
|
Tecnologies de la comunicació |
|
|
- l’estètica |
|
|
Realitzar operacions lògiques amb l'alg. de boole |
|
|
Descriure els elements de comunicació amb fil |
|
|
Valorar les condicions que contribueixen - l’estalvi energètic |
|
|
Relacionar plantejaments lògics amb proc. tècnics |
|
|
Descriure els sistemes de comunicació amb fil |
|
|
Resoldre amb portes lòg. problemes tec. senzills |
|
|
Comprendre els sistemes de comunicació amb fil |
|||||
- l’habitabilitat |
|
|
|
|
|
Analitzar els sistemes de comunicació amb fil |
|
|
- la funcionalitat d’un habitatge |
|
|
|
|
|
Descriure els elements de comunicació sense fil |
|
|
- l’estètica d’un habitatge |
|
|
Control i robòtica |
|
|
Descriure els sistemes de comunicació sense fil |
|
|
Fomentar les condicions que contribueixen - l’estalvi energètic |
|
|
Analitzar sistemes automàtics o automatismes |
|
|
Comprendre els sistemes de comunicació sense fil Analitzar els sistemes de comunicació sense fil |
|
|
Diferenciar sist. de controls d'enllaç obert i tancat |
||||||||
- l’habitabilitat |
|
|
Descriure els components dels sistemes automàtics |
|
|
Descriure els principis tècnics bàsics |
|
|
- la funcionalitat d’un habitatge |
|
|
Muntar automatismes senzills |
|
|
Conèixer diferents mitjans de transmissió d'informac. |
|
|
- l’estètica d’un habitatge |
|
|
Fer un programa per controlar un robot realiment. |
|
|
Conèixer característiques de mitjans de trans. inf. |
|
|
Interpretar simbologia d’instal·lacions elèctriques |
|
|
Usar simuladors informàtics per comprovar -el funcionament de sistemes automàtics |
|
|
Conèixer tipus de senyals |
|
|
Interpretar simbologia d’instal·lacions de calefacció |
|
|
Conèixer processos de transmissió d'informació |
|
|
|||
Interpretar simbologia d’inst. d’aire condicionat |
|
|
-el funcionament de robots |
|
|
Conèixer processos de transformació d'informació |
|
|
Interpretar simbologia d’inst. de comunicacions |
|
|
-els programes de control dissenyats |
|
|
Conèixer processos de protecció d'informació |
|
|
Interpretar simbologia d’inst. subminist.d’aigua |
|
|
|
|
|
|
|
|
Interpretar simbologia d’instal·lacions de sanejament |
|
|
Pneumàtica i hidràulica |
|
|
|
|
|
Manejar simbologia d’instal·lacions elèctriques |
|
|
Conèixer les principals aplicacions de la hidràulica |
|
|
Tecnologia i societat |
|
|
Manejar simbologia d’instal·lacions de calefacció |
|
|
Conèixer les principals aplic. de la pneumàtica |
|
|
Conèixer fites fonamentals del desenvolupament tec. |
|
|
Manejar simbologia d’inst. d’aire condicionat |
|
|
Identificar sistemes hidràulics i pneumàtics |
|
|
Analitzar evolució d'alguns objectes tècnics |
|
|
Manejar simbologia d’inst. de comunicacions |
|
|
Descriure característiques dels sist. hidràulics i p. |
|
|
Valorar implicació d'obj. tècnics en canvis socials |
|
|
Manejar simbologia d’inst. subminist.d’aigua |
|
|
Conèixer elements de sistemes h i p. |
|
|
Valorar implicació d'obj. tècnics en canvis laborals |
|
|
Manejar simbologia d’instal·lacions de sanejament |
|
|
Conèixer la funció dels elements dels sistemes h i p |
|
|
Elaborar judicis de valor sobre el desenv. tecnològic |
|
|
Conèixer components de factures elèctriques |
|
|
Descriure funcionament sist. hidràulics i p. |
|
|
Relacionar invents i descobriments amb el context |
|
|
Conèixer components de factures de gas |
|
|
Dissenyar un sist. per resoldre un probl. quotidià |
|
|
Interpretar modificacions tec. de cada període històric |
|
|
Conèixer components de factures de telefon |
|
|
Construir un sist. per resoldre un probl. quotidià |
|
|
Interpretar modif. econòmiq. de cada període històric |
|
|
Conèixer components de factures d’aigua potable |
|
|
Utilitzar amb facilitat la simbologia necessària |
|
|
Interpretar modif. socials de cada període històric |
|
|
Conèixer les tècniques actuals d’estalvi energètic |
|
|
Utilitzar amb facilitat la nomenclatura necessària |
|
|
|
|
|
Aplicar les tècniques actuals d’estalvi energètic |
|
|
Comprendre els principis físics de funcionament |
|
|
TOTALS |
|
|