2n ESO: CRITERIS D’AVALUACIÓ OFICIALS Nom: ____________________________________________ Classe: _______
Bloc 1: Procés de resolució d problems tecnològics |
I |
F |
Tenir una visió del procés d'obtenció dels metalls |
|
|
Bloc 7: Maquinari i programari |
I |
F |
Valorar el mètode de projectes |
|
|
Tenir visió del procés de manufactura dels metalls |
|
|
Identificar els components bàsics d'un ordinador |
|
|
Utilitzar el mètode de projectes per resoldre prob.t. |
|
|
|
|
|
Conèixer la funció dels components bàsics |
|
|
Elaborar documents tècnics |
|
|
Bloc 4: Estructures |
I |
F |
Connectar els components bàsics d'un ordinador |
|
|
Realitzar les operacions tècniques de pla de treball |
|
|
Analitzar elements resistents en les estr. de l'entorn |
|
|
Manejar l'entorn gràfic dels sistemes operatius |
|
|
Tenir en compte normes de seguretat |
|
|
Descriure elements resistents en les estr. de l'entorn |
|
|
Personalitzar l'entorn dels sistemes operatius |
|
|
Tenir en compte condicions de l'entorn |
|
|
Analitzar esforços en les estructures de l'entorn |
|
|
Emmagetzemar i recuperar informació de dif.suports |
|
|
Organitzar l'execució d'un projecte |
|
|
Descriure esforços en les estructures de l'entorn |
|
|
Saber administrar un sistema informàtic personal |
|
|
Mostrar implicació personal en el projecte |
|
|
Relacionar funció dels elements amb els esforços |
|
|
Emprar l'ordinador per comunicar informació |
|
|
Saber treballar en equip |
|
|
Comprendre la importància de seleccionar materials |
|
|
Emprar l'ord. per localitzar informació de difer. fonts |
|
|
Respectar i tolerar les idees i opinions del grup |
|
|
|
|
|
Emprar l'ordinador per manejar informació de dif.font |
|
|
Capacitat de construcció |
|
|
Bloc 5: Mecanismes |
I |
F |
Conèixer la terminologia dels processadors de textos |
|
|
Utilització de màquines i eines seguint normes d'ús |
|
|
De mecanismes de transmissió de moviments:- Comprendre el funcionament |
|
|
Aplicar la terminologia dels processadors de textos |
|
|
|
|
|
Conèixer la terminologia de les eines de presentacions |
|
|
|||
Bloc 2: Tècniques d'expressió i comunicació |
I |
F |
- Descriure el funcionament |
|
|
Aplicar la terminologia de les eines de presentacions |
|
|
Representar esbossos d'objectes senzills |
|
|
- Comprendre l'aplicació |
|
|
Conèixer els procediments bàsics dels proc. de textos |
|
|
Representar croquis d'objectes senzills |
|
|
- Descriure l'aplicació |
|
|
Aplicar els procediments bàsics dels proc. de textos |
|
|
Representar vistes d'objectes senzills |
|
|
De mecanismes de transformació de moviments:- Comprendre el funcionament |
|
|
Conèixer els procediments bàsics de les eines de pres. |
|
|
Representar perspectives d'objectes senzills |
|
|
Aplicar els procediments bàsics de les eines de pres. |
|
|
|||
|
|
|
- Descriure el funcionament |
|
|
|
|
|
Bloc 3: Materials d'ús tècnic |
I |
F |
- Comprendre l'aplicació |
|
|
Bloc 8: Tecnologies de la comunicació. Internet |
I |
F |
Conèixer la classificació gral dels materials d'ús hab. |
|
|
- Descriure l'aplicació |
|
|
Localitzar informació concreta a Internet amb cercad. |
|
|
Conèixer les propietats dels mat. natur. i transformats |
|
|
Analitzar i observar màquines |
|
|
Localitzar informació concreta a Internet amb altres |
|
|
Conèixer propietats tecnològ. bàsiques de la fusta. |
|
|
Usar adequadament mecanismes en proj. i maquetes |
|
|
Utilitzar Internet com a mitja de comunicació |
|
|
Conèixer propietats físiques bàsiques de la fusta. |
|
|
Usar adequadam. màquines simples en proj. i maq |
|
|
Fer servir correu electrònic |
|
|
Conèixer propietats químiques bàsiques de la fusta. |
|
|
Triar operadors i mecanismes per construir maquet. |
|
|
Adjuntar arxius al correu electrònic |
|
|
Conèixer propietats tecnològ. bàsiques dels metalls |
|
|
|
|
|
|
|
|
Conèixer propietats físiques bàsiques dels metalls |
|
|
Bloc 6: Electricitat |
I |
F |
Bloc 9: Tecnologia i societat |
I |
F |
Conèixer propietats químiques bàsiques dels metalls |
|
|
Reconèixer les magnituds bàsiques elèctriques: VIR |
|
|
De l'entorn tecnològic de les Illes Balears - Descriure les oportunitat que ofereix |
|
|
Identificar les varietats de fusta natural |
|
|
Conèixer associació entre magnituds i unitats |
|
|
|||
Identificar les varietats de fusta transformada |
|
|
Valorar els efectes de l'energia elèctrica |
|
|
- Comprendre les oportunitat que ofereix |
|
|
Identificar els metalls més emprats: ferro, coure i Al. |
|
|
Valorar la capacitat de conversió en altres "energies |
|
|
- Valorar les oportunitat que ofereix |
|
|
Conèixer les aplicacions tècn. més usuals de la fusta |
|
|
Ser conscient dels importànts usos de la EE en cases |
|
|
De l'entorn productiu de les Illes Balears - Descriure les oportunitat que ofereix |
|
|
Conèixer les aplicacions tècn. més usuals dels metalls |
|
|
" " dels importànts usos de la EE en indústries |
|
|
|||
Ús correcte les tècniques bàsiques de conformació |
|
|
Identificar elements fonamentals d'un circuit de CC |
|
|
- Comprendre les oportunitat que ofereix |
|
|
Ús correcte de les tècniques bàsiques d'unió |
|
|
Dissenyar circuits elèctrics CC amb components adeq |
|
|
- Valorar les oportunitat que ofereix |
|
|
Ús correcte de les tècniques bàsiques d'acabat |
|
|
Construir circuits elèctrics CC amb components adeq |
|
|
Conèixer les tecnologies usades als diferents sectors. |
|
|
Mantenir criteris de seguretat adequats |
|
|
Valorar l'impacte de l'ús de l'EE en el medi ambient |
|
|
|
|
|
Tenir una visió del procés d'obtenció de les fustes |
|
|
Tenir bona predisposició a l'estalvi energètic |
|
|
|
|
|
Tenir visió del procés de manufactura de les fustes |
|
|
|
|
|
TOTALS |
|
|