TREBALL SOBRE CENTRALS ELÈCTRIQUES

En parelles, heu de fer un treball sobre un tipus de central elèctrica de la llista del final, que heu d'escollir per ordre invers de notes.

* Recordau a apuntar totes les adreces web i llibres d'on tregueu informació

Els apartats que ha de tenir el treball són:

1. Avantatges del tipus de central escollit (mínim 3)
  2. Inconvenients del tipus de central escollit (mínim 3)
  3. Ompliu una graella sobre el tipus de contaminació estudiats, indicant simbòlicament amb fletxes si hi ha molta, mitjana, poca o gens (0) contaminació de cada tipus, en tres estats de la central: Ús o funcionament, Fabricació o Instal·lació i Eliminació.
  4.

Funcionament

Instal·lació

Eliminació

Tipus de contaminació:

Material:

- Gasos ...

5. Buscau la següent informació sobre una central existent del tipus escollit:
  1. Superfície ocupada
  2. Potència generada
  3. Cost d'instal·lació
  4. Cost d'explotació (funcionament)
  5. Durada prevista (anys)

Els apartats mínims per aprovar el treball són els tres primers (fins la part de funcionament)

Els tipus de central entre els que es pot escollir són: Central Termoelèctrica per Gas, Central Termoelèctrica per Fuel-oil o Gasoil (derivats del petroli), Central Termoelèctrica per Carbó, Central Nuclear, Central Solar Fotovoltaica, Central Solar Termoelèctrica, Central Hidroelèctrica, Central Eòlica, Central Geotèrmica, Central Mareomotriu, Central de Biomassa, Central tèrmica per RSU, Central elèctrica per energia de les ones.